پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251199
غربالگري بيش از ۷۰ ميليون نفر و توليد روزانه ۲۰ميليون ماسک در طرح شهيد سليماني/ بسيج آمادگي حضور در تمام عرصه ها را دارد
تاریخ انتشار : 1400/10/21 10:10:51
نمایش : 1119
سردار سليماني گفت: بيماريابي يکي از بخش هاي مهم طرح شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني بود که در اين بخش بيش از ۷۰ ميليون نفر در کشور توسط بسيجيان مورد غربالگري قرار گرفتند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از تهران‌پرس، سردار غلامرضا سليماني، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در همايش تجليل از دست اندرکاران طرح بسيج ملي شهيد حاج قاسم سليماني در مبارزه با کرونا که عصر امروز در سالن همايش هاي سران کشورهاي اسلامي برگزار شد، اظهار کرد: اين همايش براي تقدير از دست اندرکاران و نقش آفرينان طرح شهيد سليماني برگزار شده است.
 
وي ادامه داد: در کنار ساير دستگاه‌ها و نهادهايي که در سراسر کشور براي مبارزه با ويروس کرونا پا به ميدان گذاشته اند، بسيج نيز پا در اين عرصه گذاشت و با عقد تفاهم نامه هايي وارد عرصه نقش آفريني در مبارزه با ويروس کرونا شد.
 
سردار سليماني گفت: در گام نخست بسيج توانست در توليد ۲۰ ميليون ماسک طي بازه زماني يک روز دست پيدا کند؛ همچنين بسيج دستگاه هاي اکسيژن را خريداري کرد و به صورت بلاعوض به سراسر کشور توزيع نمود.
 
وي با اشاره به توليد مخزن هاي اکسيژن در استان گيلان گفت: بيماريابي يکي از بخش هاي مهم طرح شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني بود که در اين بخش  بيش از ۷۰ ميليون نفر در کشور توسط بسيجيان مورد  غربالگري قرار گرفتند.
 
سردار سليماني گفت: در طرح شهيد سليماني پيش از واکسيناسيون توانستيم افتخارات زيادي را در کارنامه خود ثبت کنيم.
 
وي ادامه داد: در حال حاضر گام ششم طرح شهيد سليماني را در دست داريم، اين گام پيشگيري از ابتلاي دوباره مردم به ويروس کرونا در کشور است که در اين گام استان ها با هدايت وزارت بهداشت و دانشگاه هاي علوم پزشکي نقش آفريني خواهند داشت.
 
سردار سليماني گفت: کمک‌هاي مومنانه يکي ديگر از اقدامات طرح شهيد سليماني است که در اين حوزه نيازمندي ها شناسايي شده اند که اين آمار و ارقام کمک هاي مومنانه بي شمار است و تنها در ايام شهادت حاج قاسم سليماني بيش از ۲ ميليون بسته کمک معيشتي در بين نيازمندان توزيع شده اند.
 
وي افزود: بسيج آمادگي حضور و ورود در تمامي عرصه ها را دارد و اميدواريم در عرصه سلامت بيش از گذشته نقش آفريني داشته باشيم.
 
گفتني است در اين مراسم سردار غلامرضا سليماني رئيس سازمان بسيج مستضعفين، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص)تهران بزرگ، عليرضا زالي فرمانده ستاد مبارزه با کرونا استان تهران، وزير بهداشت و… حضور داشتند.
 

انتهاي پيام/ 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html